SUPPORT
Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen:
BESTELLEN | BETALEN | VERZENDEN | TERUGSENDEN | ALGEMEEN
Mocht je hier geen antwoord vinden, kan je altijd contact met ons opnemen. Dan helpen we jouw graag!
Bestellen
Hoe bestel ik?
Shoppen in onze online shop is nog nooit zo makkelijk geweest! Blader door de vaste assortiment aan BELLA producten comfortabel, rustig en snel vanuit huis – 24 uren per dag, 7 dagen per week. Alle prijzen zijn dezelfde als de verkoopprijzen in onze concept stores.
Kan ik telefonisch, per E-Mail of via Facebook een bestelling plaatsen?
Wij accepteren graag bestellingen per e-mail, privébericht op Facebook of per telefoon. Op de pagina ‘Contact’ vindt u onze contactgegevens.
Is er een snelshopping-functie?
Wij bieden u de mogelijkheid van een snelle aankoop. Dat betekent een nog sneller en eenvoudiger aankoopproces voor u! Op onze productoverzichtspagina’s vindt u bij het artikel het “Winkelwagentje”-symbool. Met een klik op dit symbool wordt het snelshop-venster geopend met alle belangrijke informatie en handelingen m.b.t. het geselecteerde artikel. Met een klik legt u het artikel in uw winkelwagentje.
Hoe kan ik een promotiecode inwisselen?
U kunt uw promotiecode direct in het winkelwagentje verzilveren. Na het invoeren van de tegoedboncode zal, afhankelijk van de actie, het desbetreffende bedrag weergegeven en van het totaalbedrag van uw aankoop afgetrokken.
Hoe gebruik ik een cadeaubon?
Cadeaubonnen zijn alleen in onze conceptwinkels te gebruiken. Ga naar de pagina “Winkel” om te weten waar onze winkels te vinden zijn.
Hebt u mijn bestelling ontvangen?
Na afronding van uw bestelling krijgt u automatisch een bestelbevestiging per e-mail. Deze bevat alle details van uw bestelling, evenals het factuur- en leveradres, tussensommen, kortingen, verzendkosten, de inkoopsom en opgegeven voorkeuren voor de betaal- en verzendmethode. Met deze e-mail bevestigen wij u, dat uw bestelling is ontvangen.
Kan ik de koop voortijdig afbreken?
Voor zover u de bestelling nog niet hebt verstuurd, kunt u te allen tijde artikelen uit uw winkelwagentje verwijderen. Klik gewoon op “Winkelwagentje” en wis de niet gewenste artikelen.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Na afronding van uw bestelling krijgt u automatisch een bestelbevestiging per mail. Deze bevat alle details van uw bestelling. Bovendien kunt u de status van uw bestelling te allen tijde onder “Mijn account” volgen, voor zover u zich als klant hebt geregistreerd. Zodra de koopwaar vanuit ons magazijn wordt verstuurd, ontvangt u van ons een verzendbevestigingsmail.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u uw bestelling onverhoopt wilt annuleren, kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice via shop@bellastore.be. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer of houd dit bij de hand.
Het annuleren van je bestelling is kosteloos, met uitzondering van artikelen die speciaal naar uw wens besteld zijn en/of op maat worden gemaakt.
Van zodra uw pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens u het pakket niet te ontvangen, dan kunt u dit steeds weigeren bij levering of u kunt het retourneren in één van onze winkels of via een postkantoor.
Betalen
Welke betaalwijzen zijn in de onlineshop beschikbaar?
U kunt uit verschillende betaalwijzen kiezen. Wij bieden de volgende betaalwijzen aan: Visa, Mastercard, Paypal, Maestro, Bancontact en vooruitbetaling (overschrijving vooraf).
Hoe werkt het betalen met Paypal?
PayPal is een gratis online betaalsysteem waarmee u op een veilige manier kunt betalen zonder uw bankgegevens te delen. PayPal stelt je in staat om geld te gebruiken via je bankrekening of creditcard, zodat je vol vertrouwen kunt betalen: Je transacties worden beschermd via het geavanceerde systeem voor fraudepreventie van PayPal.U heeft dus een PayPal-rekening nodig om met deze betaalmogelijkheid te betalen.
Hoe werkt vooraf betalen per bankoverschrijving?
Bij vooruitbetaling via bankoverschrijving kiest u ervoor het totaalbedrag van uw bestelling zelfstandig over te maken naar de rekening van BELLA. Houdt u er wel rekening mee dat de overschrijving van het bedrag één tot drie werkdagen in beslag kan nemen. Zodra het totaalbedrag van uw bestelling door ons is ontvangen, krijgt u bericht en zal uw bestelling zo spoedig mogelijk worden uitgeleverd.
Verzenden
Wat zijn de levertijden?
Levertijden variëren afhankelijk van uw geselecteerde afleveradres en de beschikbaarheid van uw artikelen. De levertermijn bedraagt 3 tot 5 werkdagen. U hebt de mogelijkheid om de actuele verzendstatus van uw zending te allen tijde in de Online Shop onder “Mijn account” te volgen, voor zover u zich als klant hebt geregistreerd.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending van de producten uit de BELLA Online Shop geschiedt per verzekerde pakketbezorging, per adres en ongeacht het aantal van bestelde producten. Wij verrichten geen deelleveringen. De prijzen variëren afhankelijk van land van herkomst. Zie onderstaande tabel. Bestellingen vanaf € 75,- verzenden we gratis. U kunt de exacte verzendkosten van uw bestelling vinden door bij de winkelwagen door te gaan met bestellen.
Land | verzendkosten | |
Duitsland | 4 € / 6,99 € voor Oozoo horloges en kleding | |
Belgie | 4 € / 6,99 € voor Oozoo horloges en kleding | |
EU : | Nederland, Oostenrijk, Frankrijk, Denemarken, Finland, Zweden, Groot-Brittannië, Italië, Ierland, Letland, Luxemburg, Polen, Portugal, Spanje, Slovenië, Malta, Monaco, Tsjechië, Hongarije | 7,5 € / 10 € voor Oozoo horloges en kleding |
Is een levering in een BELLA winkel mogelijk?
Zeker! U kunt uw bestelling ook in onze BELLA winkel laten bezorgen. In dit geval ontvangt u een bevestigingsmail zodra uw bestelling in de winkel is aangekomen. Levering is in dit geval gratis, en u kunt uw bestelling op vertoon van uw betalingsbewijs en gedurende 15 dagen binnen de openingstijden van deze winkel af gaan halen.
Terugzenden
Kan ik producten retourneren?
Ons uiteindelijke doel is uw tevredenheid. U kunt bestelde artikelen aan ons retourneren. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt retourneren (met uitzondering van cadeaubonnen en aangepaste producten).
Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt bij BELLA altijd de producten retourneren.
Als een artikel u niet past of bevalt, kunt u alle ongedragen artikelen met de labels er nog aan vast (indien redelijkerwijs mogelijk) probleemloos naar ons terugsturen. Artikelen moeten in de originele staat zijn met verpakking en factuur.
- Artikelen die in onze online winkel bellastore.be zijn gekocht, kunnen alleen per post terug gestuurd worden naar volgende adresse: BELLA STORE, KLOSTERSTRASSE 2, 4700 EUPEN, BELGIE
- Artikelen gekocht bij een BELLA store kunnen alleen naar dit winkel terug gebracht worden.
Aangepaste en gepersonaliseerde artikelen worden uniek voor je gemaakt en kunnen niet teruggestuurd worden.
Let op dat de retourzendkosten op eigen kosten en eigen risico’s zijn en niet terugbetaald kunnen worden. U moet uw bestelling tot 14 dagen nadat u de overeenkomst hebt herroepen aan ons terugsturen.
Ik heb een artikel teruggestuurd. Wanneer en hoe zal ik mijn terugbetaling te krijgen?
Indien bij het verwerken van de retouren alles in orde is, zullen we onmiddellijk de aankoopprijs terugbetalen. Uit ervaring weten we dat de restitutie na terugboeking tot tien dagen kost. Het terug te betalen bedrag wordt terug betaald via de betaalmethode waarmee u de order voldaan heeft.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen - wat kan ik doen?
Het spijt ons dat u een onjuist of beschadigd artikel hebt ontvangen. Ondanks intensieve controle en toetsing van de waar kan het in enkele gevallen tot een afwijking van de gebruikelijke kwaliteit komen. In dit geval stuurt u de waar a.u.b. aan ons terug of neem contact op met ons.
Zijn er voor mij kosten verbonden aan een retourzending?
De eventuele teruggave van ongewenste producte zijn met kosten voor uw verbonden. De retourkosten kunnen niet worden terugbetaald, tenzij er is een beschadigde product.
Betaalt u de verzendkosten terug?
Wij betalen uw meestal terug wat u hebt hebt voor uw bestelling betaald, maar niet de verzendkosten, tenzij uw bestelling defect of onjuist was.
Algemeen
Wat zijn de voordelen van registreren?
Door uw registratie in onze Online Shop wordt het kopen in de shop nog sneller en gemakkelijker. De volgende diensten staan u na een succesvolle registratie ter beschikking:
- Het eenvoudig beheren van uw persoonlijke gegevens
- Opslag van factuur- en leveradres(sen)
- Overzicht van uw bestellingen en hun status
- Aanmaken van een eigen wenslijst
- Aan- en afmelden voor de nieuwsbrief
Is uw online winkel veilig?
Persoonsgegevens worden alleen intern gebruikt en worden niet aan derden doorgegeven. Uw persoonlijke gegevens dienen voor het beheer van uw bestelling, voor de dienst naverkoop en ons aanbod gebruikersvriendelijker, effectiever en veiliger te maken. Uw privégegevens worden enkel gebruikt om de bestelling met succes af te ronden.
Zijn mijn gegevens goed beveiligd?
Ja, uw gegevens zijn goed beveiligd en versleuteld met behulp van algoritmen om de integriteit van uw gegevens te waarborgen. U kunt dit zien doordat er “https” voor de naam van de website staat. BELLA slaat uw creditcardgegevens niet op.
Uw creditcardgegevens worden uitsluitend aan uw creditcardmaatschappij doorgegeven voor de betaling.
Is de prijs inclusief btw?
Al onze prijzen staan vermeld in euro en zijn inclusief 21% beglische BTW.
Kan ik de BTW terugkrijgen?
Alle bestellingen in onze online shop maark ook alle aankopen in onze winkels zijn vrijgesteld van BTW-restituties.
De BTW wordt berekend volgens de Belgische belastingvoorschriften.
Is er een nieuwsbrief? Hoe kan ik deze bestellen / afbestellen?
Opdat u te allen tijde geïnformeerd bent over nieuws, acties en aanbiedingen van BELLA en de actuele collectie, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Onder de rubriek “Mijn account” kunt u ite allen tijde de nieuwsbrief bestellen en opzeggen of kunt uw hier u aanmelden: AANMELDING